EVERY TIME I SEE YOUR FACE, I HAVE TO SMILE.

Du är speciell, så är det bara. På ett väldigt bra sätt också. Du har gjort mig så glad, så fruktansvärt glad.
Jag gillar verkligen att se in i dina underbara blågröna ögon. Då du så vackert ler och dina ögon kollar på mig med den där unikablicken som att jag är det ända som dina ögon kan kolla på, som att jag var det bästa för dig. Det är obeskrivbart, det är så unikt. Något jag aldrig kommer att glömma oavsett vad som händer.
Jag vet hur du känner för mig utan att du behöver säga ett ord. Det är så fint, det är så otroligt fint. Att gilla någon som du gillar mig gör mig mållös pågrund av det sättet du visar det på. På det sättet du väljer att hantera situationen och dina känslor. Det räcker att jag kollar på dig, eller att jag får ett sms från dig. Du är så tydligt med att visa hur du känner, kanske många gånger tydligare än vad det borde vara.
Då du ger mig en värmande kram och håller om mig gör mig alldles varm och knäsvag, jag hade så gärna velat stoppa tiden just vid ett sådant ögonblick. Det är då det är sådär extra bra. Allt är som bäst då jag är med dig. Med just dig. Glöm aldrig det.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0