ÄR DET VERKLIGEN SOMMARLOV?

Kollar tillbaka och inser hur mycket jag egentligen har genomfört och presterat i skolan. Det hela känns märkligt, konstigt och så fint på något sätt (?!) Att jag nu inte har någraskolgrejer som behövs göras känns.. tomt på något vis? Att inte behöva ställa klockan och skynda sig iväg till skolan känns skönt. Jag har nog inte riktigt insett än, fastän jag nu har haft sommarlov i sisädär en vecka.

Men jag lever livet nu när det är sommarlov, försöker ta vara på all ledig tid och gör den till något jag vill, till något jag känner för och tillnågon som kanske behövs göras. Jag gör den till något bra, fastän om jag måste göra något jag kanske inte riktigt känner för så måste jag se det positiva och *poff* så är det klart! Då är kännslan nådd och allt känns/ är sådär extra bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0