VARFÖR SOVER JAG SÅ LÄNGE?

Har svårt att förstå varför jag kommer upp från sängen alldeles för sent! Tror (på allvar nu) att jag ska börja ställa väckarklockan. För som jag gör nu, vaknar kring tio elva tiden fungerar inte! *Poff* så är det lunch och halva dagen har gått. I morgon kommer ni nog få ett tidigare "morgoninlägg", kanske ska säga förhoppningsvis.

Nåväl. Det är ny vecka pch skolan närmar sig med dunderfart. Är väl upp mot fyra veckor kvar (?). Gäller att njuta och ta vara på all tid nu innan. Vilket inte är att sova fram mot lunch varje dag! Fast å andra sidan så njuter man ju då, haha (?). Aja, nog pratat om sovning. Jag ska i allafall årdna någonting att äta och se vad jag ska hitta på idag. Avslutar med att säga godmorgon och hoppas att ni haft en bra natt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0