RESUME AV DAGEN

Mötet gick fortare än vad jag trodde. Vi var nere på stranden redan vid tolv och gick upp där ifrån vid fyra. Placerade oss vid poolen ett tag. Låg och läste och myste gick sedan upp till lägenheten. Vi spelade lite yatzy, åt lite snacks. Efter att ha gjort sig klar för kvällen så gick vi ut. Kom in på en massa gulliga smågater med småaffärer. Köpte bland annat jättefin väska, som påminner om en portfölj. Bokstavligt talat älskar jag den.

Vi åt på en mysigt restaurang och kom tillbaka för inte så länge sedan. Har pratat en hel del med P nu under kvällen. Stackarn är sjuk, tycker lite synd om honom trors allt. Här har jag det hur bra som helst och hemma är det bara dåligt väder och han ligger hemma och är sjuk. Hua, hoppas han blir bättre snart.
'
Nu ska vi sätta på en film och mysa. Kanske ger jag upp för dagen och lägger mig och läser i min spännande bok i sätllet?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0