NU ÄR DET HAVSLUFT SOM GÄLLER

Har övningkört idag. Ute i trfaiken! Eller rättare sagt en smal landsväg. Hemskt och riktigt roligt kan man beskriva min bilkörningen med! Gick faktiskt ganska bra. Dock så var min handledare lite väl skräkslagen bredvid mig, hon var rädd att jag skulle köra ner i dicket och berättade för mig att jag var extremt nära x antal gånger. Å, det är mycket att lära sig men jag ser allt inom körkortslärningen som roligt. Det är bra och få veta vad man gör bra respektive dåligt. Träna, träna o träna är vad som gäller för att lyckas! Man blir bättre och bättre ju mer man får köra och jag vill helst sitta bakom ratten så oftan jag bara kan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0