MYSER MED MUSIK OCH HUNDEN.

Har nu landat. Myst ner mig i sängen, myser med lugn musik, har hunden som fotvärmare och tända ljus i rummet. Allt är så mysigt här, helt sagolikt. Ska nu gå ocg fika med mina góa. Sedan blir det att mysa runt med de, blir nog sängen väldigt sent ikväll skulle jag tro. Men det gör ju inte, det är sommarlov och då får man göra nästan vad man vill! Det ät underbart. Gäller att passa på innan skolan börjar igen. Har kommit fram till att det inte alls är speciellt lång tid kvar innan jag sitter på skolan och drar igång med en massa nya kurser!

Men nu är det fortfarande sommarlov och jag ska njuta allt jag kan. Säger därför god natt nu och hoppas ni har haft en bra kväll och att den fortsätter lika bra eller om inte annat blir bättre. Sov gott. Ha det grymt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0