LEVER I EN DRÖM

Att börja morgon med att vakna upp, sätta i två mackor i brödrosen. Medans jag väntar på att de blir klar sätter jag på tv:n och slår på en svensk film. Gör ordning frukosten och myser till mig i soffan under tiden jag äter upp frukosten. En underbar vana här nere. Att sedan bara kunna sätta sig på altanen och titta ut mot det öppna havet. Se den härliga turkosa värgen som tar över och se hur himlen är alldeles klarblå. Se hur solen skiner. Allt känns som i en drömvärd då man är utomlands. Det är sagolikt underbart otroligt!

Nu ska jag avnjuta mig frukost för att sedan packa strandväskan och därefter gå ner mot havet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0