KALENDER-ARBETE

Har nu suttit ett bra tag med min kalender för att planera och skriva in saker. Skönt att känna att jag har arbetat och gjort lite nytta. Har lite kvar och njuter nästan för att jag har varit duktigt och gjort saker som jag skulle kunna gjort med valt att göra nu. Just idag. Skönt.

Är skönt att sitta inomhus, under tak och höra hur regnet smattrar utanför. Det är otroligt. En sådan skön känsla att kunna njuta av vädret och att jag arbetar. Kanske dubble unnar jag mig en tripp ner på stan om ett tag. Är en del saker jag skulle behöva köpa. Får se hur det blir, kanske blir det en annan dag istället. Inte det trevligaste vädret att gå ut i.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0