2011-07-29

God morgon, sovit gott? Jo tack, jag har sovit underbart. Vädret är strålande utanför, ska alldeles strax bege mig ut först ska jag fixa en frukostbrick för att sedan ta med mig den ut i finvädret.

Internett har krånglat en del och hoppas innerligt att det ska sluta genast bums. Har försökt en del nu under morgonen men nja. Det verkar inte riktigt vilja ge med sig. Egentligen är vädret så fint så borde inte sitta inne, vilket jag absolut inte ska. Men eftersom klockan redan är så tidigt och jag inte kommit upp från sängen för så länge sedan så gav jag det ett försök att försöka rätta till det.
'
Nä, nu kallar det fina vädret på mig, ska försöka hålla bloggen igång under dagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0