RUBRIK

Min kompis stannade här över natten. Vi såg två fruktansvärt hemska filmer. Böla var något vi båda gjorde, hua. Men efter att toppat kvällen med oth så somnade vi med dessamma, klockan kanske blev lite väl mycket. Tror den närmade sig halv tre. Klockan halv nio i morse vaknade vi båda och gick upp, struntade i att somna och gjorde i ordning en riktigt brakfrukost och njöt av den framför tv:n.

 

Nu har hon precis åkt för att bege sig mot gymmet för att träna. Kan nämna att vårt träningspass i går har gett mig en fruktansvärd träningsvärk. Är en härlig känsla samtidigt som det ibland är nästintill olidligt! haha. Oj oj. Bäst att sätta sig och stretcha.

 

Kanske borde jag ta tag och packa upp resväskan och då jag ändå är igång städa rummet? Blir nog så. Hörs hej.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0