SÄNGEN KALLAR PÅ MIG

Nu har jag gjort mig klar för att sova, ljugna spellistan spelas för fullt och jag känner mig redo för att hoppa i säng! Riktigt trött och slut efter en lång och krävande dag. Har precis sagt godnatt till pojkvännen mig och förhoppningsvis kommer vi att ses i morgon, hoppas och önskar det samtidigt som jag har grymt mycket i skolan som jag skulle behöva ägna min eftermiddag och kväll åt i morgon till. Vi får helt se hur det blir, beroende på hur han mår i morgon. Han har nämnligen legat hemma och varit sjuk i går och idag, men det verkar på honom att det blir skola i morgon= vara med mig efteråt!

Jag ska inte babla på allt för mycket, som sagt- jag är trött och sängen kallar på mig! Vi hörs igen i morgon. Jo juste, min skoldator har fått besöka sitt "andra hem- it:n"! Den åker fram och tillbaka där ifrån nu, less jag blir. Blir besvärligt utan dator på skolan då det är det enda vi använder oss av förutom på mattelektionerna.. Men förhoppningsvis så får jag tillbaka den i morgon om det inte är något större fel på den. Med det menar jag att det är svårt att få in inlägg under dagarna, förutom om det blir någon kortis från telefonen.
'
Men nu ska jag sluta babbla på allvar, för nu känns det bara som att jag luddrar för jag är så trött. Hör av mig igen i morgon. God natt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0