SAMANFATTNING FRÅN MIN EFTERMIDDAG, KVÄLL, NATT, MORGON OCH FÖRMIDDAG MED HJÄRTAT

Att åka hem från den jag tycker om så myket känns ibland väldigt tungt, ibland är vissa gånger värre än andra. Idag tror jag var en sådan dag- en värre än en annan. Jag skulle egentligen kunnat myst med mitt hjärta hur länge som helst idag. Han är så go. Så fruktansvärt grymt gosig och mysig. Han som jag verkligen har äkta och fina känslor för.

Jag åkte som sagt till min prins i går eftermiddag, vi satt och såg på tv och undertiden vi vänta på middagen, pratade och myste gjorde vi också så klart! Vi var som alldeles nyförälskade under hela middagen, småfnittrade och hade det mysigt tillsammans med hans föräldrrar ett tag!

Vi gick sedan upp på hans rum, lyssnade på musik, myste och hade det underbart tillsammans. Jag älskar att vara i hans närhet, känna hans kropp och värme mot mig. Det är helt obesrkivbart hur mycket P betyder för mig, mycket- väldigt mycket. Mer än så behöver jag nog inte säga om hur mycket jag gillar honom.

Vi beslöt oss fram mot kvällen att baka lussebullar, eller vi hade tidigare bestämt men kom inte ner till köket kring åtta tiden. Vi fick lite hjälp av hans mamma och gjorde sedan våra gryma mästerlussebullar. De blev riktigt goa och stora. Vi fikade sedan de till kvällsfika och drack MER. Bjöd resten av hans familj och fick stående aplåder (okej nästan då hehe) för att de blev så goda.

Till fikat så satt vi på en film, dock så han ingen av oss se speciellt långt på filmen då vi båda var så trött och somnade kramandes och slingrandes om varandra efter ca. halva filmen. Vaknade sedan vid ett på natten av att hans föräldrar skulle gå och lägga sig så de väckte oss innan. Hehe, ganska sött egentligen- för vi borde ha sett vädligt söta ut tillsammans där i soffan. Vi gjorde oss i alla fall efter att vi hade vaknat till redo för att krypa till sängs, borsta tänderna och gjorde allt i vanligt ordnig. Kröp till sängs och låg och myste och pratade innan vi somnades som maskar runt varandra. Vaknade vid tio och låg och myste och småpratade fram till klockan elva då vi studsade upp. Gjorde ordning en brakarfrukost som vi sedan myste i oss och satt i lugnansro och pratade.

Efter frukosten så gick vi upp och sträckte ut oss och "vilade" lite innan min det ringde på dörren och min skjuts hem var där. Vi bestämde att ses antingen i morgon beroende på hur långt jag kommit på min essä. Annars blir det på tisdag. Jag saknar redan min prins. Hans doft och värme, hela han är så underbar! Jag får ta och samla min energi till honom och göra om en del till studienergi för att komma frammåt i pluggandet.

Jag hör av mig senare, för nu är det dags att återgå till essäskrivandet! Vi hörs senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0