LITE INSLAG FRÅN MIG JUST NU

Har du fått en kyss den närmsta veckan? – Ja av världens bästa kille

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? – Ingen hittills, men det kommer bli familjen och pojkvännen som kommer till mig då han slutar

Hur ''lång'' är du? – kring 160 cm

Vad väger du? – 49 kg

Vilken är den senaste filmen du sett? - Twilight

Skriv hela ditt senaste sms - <3 <3

Föredrar du att ringa eller skicka sms? -  Jag gillar båda, men kanske lättare att ringa och få snabbare kontakt

Icke godkänt i något ämne? - Nej

Mvg i något? - Ja

 

När vaknade du idag? – Vid nio tiden

Vilken är din favoritplats? – Tillsammans med mina nära och kära. Pojkvännens famn är ett bra exempel på en plats jag gillar att vara i

Vilken plats föredrar du minst? – Sjukhuset är inte så trevligt...

Vad sover du i? – Trosor

Hur många kuddar har du i sängen? – Två stycken

Tycker du om kinamat? – Ja, det är upergott!

Tycker du om kaffe? – Yes det också, gott!

Vad dricker du helst till frukost? – Juice eller te, möjligen kaffe

Kan du spela poker? – Nja...

Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Si

Kan du några andra språk än svenska? – Engelska och spanska

Har du någonsin åkt ambulans? – Ja..

Föredrar du havet eller en bassäng? – Havet är mycket mysigare men pool är med slappt och skönt

 

Vad har du för ringsignal? – ”Anka”, en bland iphones ringsignaler.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? – Hehe en ”ALLADIN”-ask

Vilken var den senaste boken du läste? – En bok från skolan, ska snart börjar läsa en bok på engelska.

Har du någon piercing? – I öronen

Har du någon tatuering? – Nej det har jag inte

Borstar du tänderna varje dag? – Ja, två gånger om dagen

Har du någonsin skolkat? – Nej

Vad har du för mobil? – En iphone 4

Har du pojkvän/flickvän? – Ja, en underbar pojkvän som jag älskar

Vad ska du göra ikväll? – Jag ska vara med sötisen min, innan dess ska jag plugga


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0