KVÄLLEN MED P

Har kramat om, myst, kelat, pussat och rört en underbar människas kropp hela eftermiddagen-kvällen igår, natten och nu på morgonen! Vi har haft det lika mysigt som alltid- kanske till och med mysigare- om det ens går! Hehe. Men vi har i alla fall haft det riktigt mysigt och gosigt ihop.

Hela slut i varenda muskel i kroppen kom jag till min pojkvän efter att jag hade varit ute och sökt julklappar i ca. fem timmar! Kom lagom till middag och möttes av en gosig kille som hade jobbat hela dagen och var lite pumsig. Lika mysig och rar som vanligt! Middagen satt perfekt i magen efter all julshopping som tåg kål på en lite, hehe! Hade bra ont i ryggen då jag kom till älsklingen så han gav mig en underbar massage som uppsakttades riktigt mycket!

Efter att vi hade fått mat i våra magar hade vi båda fått paltkoma, lika så hans föräldrar då vi skulle ha julfika tillsammans, men vi sa att vi får nog vänta ett tag tills dess! Hehe. Men vid åtta, till "så mycket bättre" så hade hans föräldrar dukat fram massa gofika. Hans mamma hade b.la. bakat nya lussebullar som var framdukade. Glögg bjöds det på med diverse tillbehör. Lika så drack vi julmust och kaffe! Pepparkakor och lite julgodis fans även det framdukat- åter igen en paltkoma hade smygit fram efter den goda fikan!

Vi smög oss uppåt en väning för att få rå om varandra lite extra. Lyssnade på musik, myspyste med varandra, pratade och såg på lite julkalenderavsnitt resten av kvällen. Vid elva/tolv blev vi sugen på fika, eller ska jag säga min söta pojkvän? thihi, sött! Jag var nämligen dundermätt, men lite juice, en drickyoghurt och lite macka fick allt min mage i sig. Men den tredje paltkoman för kvällen var dock välkommen igen haha!

Strax därefter borstade vi gaddarna och smög oss ner på sängen igen, fast denna gång för att sova, men inann det blev till att självklart att mysa! Vi somnade kring två och klev upp vid halv tio i morse. Min skjuts kom vid kvart i tio haha, men vi hann och allt. P började klockan tio också, men vi behövde inte stressa för att hinna. Jag kan bara sammanfatta att ännu en gång tillsammans med mitt hjärta blev lika underbar som vanligt! 

 Då min skjuts kom så åkte vi ut till stuga för att kolla till, så kom inte hem förrän nu, ska därför ta och öppna skolböckerna för att senare fram mot eftermiddagen gå över till grannarna på julfika och mys. Men innan dess så hör jag av mig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0