HEMMKOMMEN FRÅN ATT HA FIRAT EN VÄN

Efter att nu ha kommit hem efter att ha varit och grattat en nära vän så känner jag mig nu alldeles slut och lite halv sjuk! Har haft en enormt huvudvärk, migrän, som har suttit i hela dagen vilket har tagit väldigt mycket på mina krafter! Ska ta och krypa till säng snart och sova, men jag ska innan ta igen dagens avsnitt av bonde söker fru som jag missade.

Borde också kolla igenom spanskatexten som jag ska redovisa i morgon men jag har väldigt svårt att sitta vid datorn, det lilla jag gör nu, som endast tar någon få minut gör det bara värre. Så det känns tveksamt att sitta och öva in spanska texten. Men nu ska jag prata med mitt hjärta som alltid får mig att må bättre oavsett. Han betyder enormt för mig. Jag är så glad att jag har honom. Så himla glad!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0