GÅR OCH LÄGGER MIG MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA

Nu ska jag krypa till sängs, nöjd och med ett brett leende på läpparna! Svenska uppgiften (essän) hamnade på hela åtta sidor, fattar inte att jag hade så mycket att diskutera och komma med. Bara för att det är många sidor behöver det inte betyda att den ligger på toppen av betygsstegen, men ack så nöjd och stolt jag känner mig så jag tror att betyget på uppgiften hamnar väldigt bra till! Hihi.

Nu ska jag helt koppla bort den för den är nu ääntligen inskickad och jag kan andas och pusta ut! En ny dag i morgon med nya äventyr! Ska därför krypa till sängs nu för att ladda batteriet och inför morgondagens skola och spännande saker som väntar! God natt och sov så gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0