DUNDERMYCKET I SKOLAN JUST NU

Nu har jag jobbad klart för dagen. Nu är det bara middag som skall fixas och sedan fortsätta kvällen med plugg! Jag har extremt myket i skolan just nu, det är helt sjuk! Fick b.la. en upg. idag, en vetenskaplig, som ska in precis efter lovet och vi har endast en mattelektion kvar (ämnet som rör upg.)! Ibland blir jag så fundersam över hur sjukt lärarna tänker och om de egentligen pratar med varandra! Varför kunde vi inte få denna uppgift någon vecka tidigare för? Nu, inte ens en vecka kvar av skolan, hua!

Jaja, det är som det är! Har två vetenskapliga att skiva, en engelskabok att läsa ut, en svenskaredovisning om kärlek att skriva klar och öva in, ett spanskaprov som ligger nu till veckan och en engelska uppsats som ska in nu på fredag. Vill försöka få så mycket som möjligt gjort innan lovet så att jag slitter sitta och jekta med grejor då. De båda vetenskapliga + engelskaboken är då veckan kommertillbaka + svenska talet om kärlek! Även detta ska väll gå ann och funderar! Jag tänker kämpa och slita in i det sista, inte långt kvar till ledighet! Gör som jag- ge allt nu in i det "sista"!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0