DAGS ATT PEPPA INFÖR MORGONDAGEN, ETT NATTSÖMN SOM VÄNTAR

Känner mig riktigt grymt trött nu och tror verkligen det är dags för mig att krypa till sängs. Klockan ska ställas i god tid i morgon så jag har god tid på mig, kan andas ta det lugnt och kanske kolla igenom lita matte hemma innan det är dags att röra sig mot skolan och skriva nationella i matten. Ska bli riktigt skönt att få det gjort för oj som jag känner att min smånerver busar med mig. Hehe, eller? Nåja, ska som sagt bli underbart skönt att få skriva bort det i morgon. Fyra timmar med papper, penna, linjal, sudd, miniräknare som väntar på mig i morgon! Nu kör vi, detta kan jag- så är det!

Säger god natt nu, ska snart göra mig klar till sängen och krypa ner. Längta till i morgon då jag fått provet gjort och att få träffa älsklingen. Är helt galet underbart att ha en kille, en killa som älskar mig och jag älskar honom. God natt ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0