VINGLIG

Har precis varit med om en jätteotäck känsla. Jag vaknade för inte så länge sedan och klev upp, gick in på toaletten och när jag stod där inne vid handfatet så började allt svartna och jag blev alldeles vinglig och yr. Försökte så fort som möjligt att ta mig in till soffan för att lägga mig ner och då blev det bättre efter bara ett litet tag. Men fy vad hemskt det kändes. Vet någon vad det kan ha berott på?

Nåväl, nu är jag upp och känner mig bättre. Ska ta och göra något och äta. Sedan blir det kanske att gå ut i solen, det ser ut att vara finväder idag. Men får nog göra en bättre koll på det än att bara kolla ut genom förnstret. Hör av mig mer senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0