DAGEN

Tjena hallå hej! Musik på högsta volym (nästan) och dubbel nougat i min mun sittandes och filosoferar. I morgon är det skolstart och det är helt galet! Känns bra men samtidigt nervöst, har nämligen nya lärare i alla ämnen förutom ett!! Men det ska bli skönt att komma tillbaka, att få träffa alla elever plus lärare!

Hade tänkt att baka bullar nu eftersom det inte blev av nu i helgen. Men jag vet inte om det blir för sent, eftersom klockan är ganska mycket (för att sätta igång med bullbakning). Annars blir det nog att förbereda sig inför morgondagen, fastän kläder och allt är valt. Har underdagen b.la. packat väskan, fixat i almanackan, hjälpt pappa med saker och även försökt ta vara på sista dagen utav sommarlovet!

Just nu ser jag på tv, hör av mig med ett till inlägg innana det är läggdags.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0