TRUE TALENT

Kan börja med att säga god morgon! Igår var jag så fruktansvärt trött så efter att vi hade haft gäster så somnade jag på vägen in till sängen.

Då jag kom hem, vid fem tiden, efter att ha varit och handlat några smådelar så la jag mig i soffan för att vila lite. Kollade på true talent och bara myste. Somnade till ett lite tag och blev väckt precis då vårt främmande kom. Vi hade en jättetrevlig kväll, god mat, mycket snack och trevligt främmande.

 

Jag och A var ute och gick, pratade som alltid lika mycket och tokigt. Var kul att då träffa henne efter att hon varit utomlands, men jag höll färgen för att vara brunare en henne, hehe!

 

När de åkte hem vid midnatt så var jag så trött så jag gick och la mig med desamma och därför blev det ingen uppdatering i kväll. Var så skönt att få lägga sig ner och få vila, känner att jag fått ganska lite sömn den här veckan, det har hänt så mycket. Så det är det skönt, underbart rättare sagt med att äntligen ha helgen. Ju nu så ligger jag i sängen och ser på lite true talent, ett riktigt bra program som jag missat då det gick på tv:n nu i veckan, var b.la. med K och tränat då det visades. Men nu ni, ska jag fortsätta kolla och mysa av mig helgen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0