STUDIER OCH SEDAN ROBINSON

Dagen idag har varit jobbig, har och är väldigt täppt i min nästa. Hade feber i går då jag kom hem från skolan, den var bättre i morse så jag tog mig dit. Men som sagt, min kropp känns att det inte är helt 100 frisk.

Men jag stod ut hela dagen och är nu hemma. Sedan jag kom hem så har pysslat och donat, ätit middag och pluggat, ska ge det sista inom pluggen nu till klockan åtta då jag kommer ta plats framför tv:n för att se på robinson. Tycker att den här säsongen verkar lite kenpig, men det ge nog sig idag. Men nu måste jag sluta prata om tvprogram och ge mit åter in i studierna. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0