STAN

Har precis lutat mig tillbaka och känner att det dofta paj i hela huset. Har nog en hemligbeundrar här i huset som tyckte mig sukta efter en blåbärspaj i går. Åå, underbart. Dagen känns så perfekt just nu! Nu i skrivande form ser jag på one tree hill och bara njuter. Det är tisdag, men det skulle lika gärna kunna vara fredag som måndag. Ja, det har absolut ingen betydelse alls för jag har sommarlov. Om tre veckor drar skolan i gång och den tanken skrämmer mig, samtidigt som den gör mig glad och förväntansfull. Det är mycket tankar laddade kring skolstarten.

Nu ropar min hemliga beundrare på mig och säger att pajen är färdig att ätas, jag kommer ta en stor och mummsig bit. Å så gott!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0