SOMNADE I SOFFAN

Kom i säng väldigt sent i natt. Klockan närmade sig halv tre och jag kommer heller inte ända till sängen utan somnade i soffan. Vaknade då för ett tag sedan av att solen strålade på mig. Ett kanske skönt uppvak egentligen. Men nu är jag ganska pigg och ska nog röra mig ut mot solen snart, men först av allt vill jag sträcka ut mig och bara ta det lite lugnt.

 

Smsade med P i mossor i går kväll. Han sitter på tåget just nu. Själv. Lite synd är det allt om honom så lite social tänker jag då allt vara med honom alldeles strax. Vet att han är lite besvärad och tycker att det är tråkigt att få åka tåg själv. Men han gjorde det endast för att vara snäll med en kille som redan är där nere så att han ska slippa vara själv underdagen. Hur sött är inte det? Väldigt gulligt och sött.

 

Glömde säga b.la. det viktigaste så här dags- god morgon!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0