PÅ VÄG ATT BLI SJUK?

Hejsan! Mina näsa bara rinner och rinner och jag känner mig inte alls så kry. Jobbat att vara rinnig i näsan och alldeles igen täppt. Var ju som sagt på möte idag klockan fem, var ca. klar en timme senare. Var riktigt givande samtal med J, fick reda på lite mer hur det var och pratade med honom om hur ”läget” är just nu och olika planer. Vi ska ringa i morgon och ev. så kanske jag kommer att kunna hälsa på A och vara med henne på onsdag och torsdag, vi får se hur det blir. Jag hoppas att det kommer vara bra. Jag vill inte säga så mycket eftersom inget är bestämt. Men som jag sa, så hoppas jag att allt kommer bli bra och lösa sig på bästa sätt.

 

Just nu har jag bäddat ner mig i sängen, värmedynan är på, näsdukar vid min sida och nässpray lika så- är alltså laddad att tampas med nattens sömn. Vill inte vara allt för trött och sliten i morgon bitti och för den delen heller inte jättesjuk. Men det återstår och se hur jag känner mig, tycker i alla fall att det är bäst att komma i säng nu. Lika bra att få många sovtimmar. Sovmorgon har jag i morgon också, så sömnen är det inga större problem med bara jag kan sova hyfsat så!

 

Nu väntar ett oth avsnitt på mig, kanske blir det så att jag hinner somna innan huvudet ens hunnit nudda kudden, haha! Oavsett så ska jag göra mig klar för natten. God natt och sov så gott hör av mig igen i morgon!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0