OM JAG KUNDE DRÖMMA

Blev inte till att vara med K idag, det får bli en annan dag i stället. Men jag har haft en helt perfekt dag ändå. Jag har varit alldeles slukat i min twiligtbok, den första- om jag kunde drömma. Har köpt alla fyra böckerna och tänkte att jag skulle läsa de nu under sommaren. Och som ni märker, i augusti börjar jag med en första? Hallå, vad hände men sommaren? Aja, jag har kommit upp mot sidan 150 och jag känner mig alldeles slukad i boken. Den är riktigt bra. Gav den ett försök för ett tag sedan (han kanske till sidan 50 innan jag gav upp, haha!) och tyckte det var synd att läsa då jag kände igen de flesta sener från filmen. Men ack, vilket misstag att jag inte fortsatte. Dock kan jag glädje mig åt de nu- att jag börjde om och gav boken ett nytt försök, för den är helt grym. Alla de fina beskrivningarna och alla händelser som sker i boken är svåra att få till lika bra i filmen och inte tala om vissa saker som inte alls kommer kommer med i filmen!

Som sagt så är jag riktigt glad över att jag började läsa boken och vill bokstavligen bara fortsätta läsa läsa läsa i den. Dock får jag vänta ett tag till innan jag går in i Bella och Edwards värld igen för nu är det mat som står näst på tur. Sedan blir det nog lite mer bokläsningen eller ett eftermiddags dopp i det varma havet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0