NYVAKEN BRUTTA

Jag har vaknat, jag har kommit upp från mina drömmars underbara händelser. Kommit upp från sängen med ögonsömn i ögonen och med mysig morgonhes röst. Tänker tillbaka på det som hände i går (i natt?) och ler för mig själv. Har svårt att faktiskt förstå att han varit hos mig. Att vi äntligen har fått träffa varandra. Jag hoppas han känner likadant som mig, men det tror jag. Eller jag hoppas, hoppas så att jag själv nästan har svårt att sitta still.

 

Jag tittat precis ut genom fönstret och ser att solen ligger på. Kanske är det dags att röra sig ut mot augustisolen och njuta av en bland de sista dagarna sommaren i Sverige har att erbjuda. En bok tar för också följa med och musik ska självklart få åka på. Hör av mig senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0