MORGONMYS MED MIN PRINS

Jag har legat och myst i sängen med min hund som hoppade upp till mig, han bara låg där och blundade och gav ifrån sig en och annan snarkning. En riktig njutare till hund är vad jag har. Han låg där inrullad runt min hand och hade nosen mot min axel i över en halvtimme. Kändes svårt att kliva upp då vi båda tyckte det var skönt att bara ligga och sega i sängen. Men klockan tio över elva, då blev det nog. Inte kan vi sova bort hela dagen.

 

Nu så är jag vaken, börjar redan tänka kring kvällen med P. Jag tänker då vi sågs på ICA och jag blev helt ”paralyserad” av hans fina skönhet som nu även har förökat sig till hela honom. Då han är en riktigt fin person på insidan. Eftersom vi har pratat med varandra en hel del, men inte riktigt umgåtts med varandra på riktigt. Känns konstigt att ses efter att ha prata med honom så här länge med inte träffats på riktigt. Men vår gemensamma vän, F, tror jag hjälper ”oss” att detta kommer bli riktigt bra. Känns som att det är ganska bra att ha en gemensam vän i en sådan här situation.

 

Men nu ska jag börja fixa och plocka och göra lite ärenden. Jag önskar er alla en trevlig dag så hör jag av mig om ett tag igen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0