LUNCHRAST

Just nu är det lunchrast. Har nyss ätit mat, så nu är jag mätt och belåten. Har precis öppnat ett worddokument som jag påbörjade i morse. Inlämningen på den idag. Har lite kvar att färdiställa sedan är det bara att skicka in. Skolan har dragit igån på allvar, det är nu det gäller. Snart är det min tur att ta studenten, innan dess är det massa hårda studier som gäller. Jag känner att det kliar i fingrarna efter att äntligen få prestera, jag ser fram emot ett roligt men tufft läsår.

Har insett att jag kanske inte kommer hinna klart, lektion börjar nämlingen om tio minuter. Bäst jag förflyttar mig till rätt klassrum och gör mig redo för en ny lektion. Får alltså fortsätta med uppgiften när jag kommer hem. Hör av mig senare under dagen. Ha det så bra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0