HÖSTNYTT

Nu vänder jag mig tillbaka till bloggen igen efter tre otroligt roliga dagar. I dag så har jag shoppat en massa och sitter nu på väg hem igen. Fullt av kassar och fullproppade väskor kring mig. Det börjar komma in allt mer höstkläder i butikerna i en massa mysiga färger. Hösten är en mysig årstid då man går runt i kängor och kläder som är mysiga och i underbara färger. Jag tycker att alla årstider ha sin charm och alla är bra på sitt sätt.

Det är snart det gäller att plocka bort alla sommarskor och kläder och ersätta med höstnytt och plocka fram alla snygga kängor respektiva "rejälaskor". Men fört och främst ska jag ta vara på de sista sommardagarna.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0