HELT OTROLIGT!

Vilken chook jag fick då jag såg det, då jag såg vad du hade skrivit vid halv tre tiden i natt. Visst, jag vet eller rättare sagt har haft på känn att du har en annan läggning, men då du öppet skriver att det är en persons fel att du är full och svarar henne med att du ska då k*k i kväll? Hallå, det är bara så inte du, eller rättare sagt den personen jag pratade med bara här om dagen! Att du nu sedan tagit bort det är ännu mer omoget av dig. Det är viktigt att våga stå för sina handlingar och för det man säger och gör, deleteknappen kanske är lättare att använda, men glöm inte att det man gjort inte försvinner för det! Jag trodde jag kände dig bättre än så, men den du visade dig vara i natt är så omoget och dåligt. Jag hoppas du hittar tillbaka och använder dig av ett bättre och mognare sätt.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0