FILMTITTADE MED VOVVEN

Har myst ner mig i soffan riktigt ordentligt, har en massa kuddar runt omkring, filtar och täcken och grädden på glassen är att jag har en stor snarkande hund tätt intill mig som vägrar att lugna ner sig.Om jag skulle få ha honom, just honom bredvid mig just nu skulle jag sväva omkring på rosa moln och vara sådär helt okontaktbar och göra mitt yttersta till att försöka andas. Kanske lika bra att ha ”båda fötterna på jorden” just nu ändå? Eller…


Har precis satt igång en film. Just nu är det reklam som visas på nya filmer, förstår ni hur jag menar? (Aja, sak samma) Tänkte därför att det blir perfekt att slänga in ett inlägg. Har även gått in till köket och hämtat lite dryck och lite godis. Dock vet jag inte om jag får i mig något godis. Är helt proppmätt verkligen! Wow.

 

Nu står pekaren på tv:n på ”spela film”, dags att luta sig tillbaka och mysa med min vovve. Ni har ha en kanonbra lördag alla.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0