Jag får rysningar bara jag tänker på dig. Jag saknar dig, jag saknar dig så. Jag vill att du ska komma hem, att jag ska få träffa dig, att jag ska få känna din dofta och få kolla in i dina alldeles underbara paralyserande fina bruna ögon som jag blir alldeles förälskad i. Att jag ska få vara med dig och prata om allt det vi missat undertiden du varit borta. Att jag ska få höra hur underbart ni har haft det och vad ni varit med om för äventyr. Att jag ska få känna din närhet och sväva upp på de rosa molnen jag gör då jag är med dig. Det är helt otroligt vad jag skulle vilja träffa dig nu nu nu, här och nu. Jag saknar att få höra din röst och få höra att iphonen plingar till på det där ”speciella sättet” då jag vet att det smset är just från dig för att du har en alldeles egen signal.

 

Jag kommer aldrig glömma vad du hade på dig första gången jag träffade dig, ett par mörkablåa jeans, en randig kortärmad tröja som gick i vitt och lila. Jag är ingen fantast i lila, men just den lila färgen, på just dig, kunde inte bli bättre. Till det hade du vanliga skor och en fin svart jacka. Det var ingen nervositet eller osäkerhet som sken genom dig, utan det var genom go och trevlig och en väldigt fin kille. Det kändes som att jag hade vunnit högsta vinsten på ett lotto! Att du kunde kliva ur bilen med ett leende på läpparna och prata med mig som att det var något vi hade gjort hur ofta som helst (om vi nu bortser från alla våra (masssor) utav sms)gjorde mig så glad.

 

Men snart kommer du hem och då ska vi ses. Jag längtar. Längtar att då träffa dig, att få se dig i några prigment mörkare (kan ana att du kommer i det mörkaste lager som går (observera nästan)). Jag har insett hur mycket lika vi har och det känns galet bra. Roligt. Spännande. Ja, mycket bra! Som sagt, jag saknar dig P. Tycker det är dags för dig att komma hem nu, hihi! Men jag kan sakna dig ett tag till faktiskt. Du får passa på att njuta, ta vara på solen och tiden med dina killkompisar i värmen. Snart drar skolan igång och kallare tider börjar närma sig, det är då skönt att tänka tillbaka på tiden utomlands, den varma temperatur som är helt underbar.

 

I miss you P ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0