EN DAG I MITTEN AV AUGUSTI

Nu är en massa annonser utsatta runt om i staden, hoppas att någon gillar det och hör av sig. Har ett tag legat ute i solen och läst lite, men då molnen övertog alldeles för mycket och då regnet tillslut valde att komma fram gick jag in. Har fikat familjens goa banankaka, mumms och drack saft till.

 

Det känns ute att sommaren är på väg att avta. Lite sorgset, men samtidigt så är det mysigt med höst då alla "mysiga kläder" kommer fram. Måste erkänna att jag har saknat mina kängor en smula och längtar tills jag får använda mina nyinköpta skor som hamnade i min skosamling för dryga två veckor sedan.

 

Nu ska jag sätta med lite pappersarbeten och kanske blir det att jag smakar en till bit av vår goda banankaka för att göra jobbet lite roligare?



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0