MENVÄRK

 
Jag hatar denna typ av smärta. Det är jobbigt och gör sååå ont! :( Jag är en, av de få känns som många gånger som får sådär riktigt ont. Skulle många gånger bara vilja ligga kvar i sängen och sova bort smärtan, men det hjälper inte. Det bästa sättet att få menssmärtan att försvinna är att röra på sig har jag hört! En värktablett och jag åker till skolan tappert, det glada humöret i väskan tillsammans med värktabletter. Min dag är räddad.. Eller? Nja, oftast! Har alltid mitt glada humör uppe i alla fall, smärtan ska inte få styra över att jag ska vara nere och irriterad! Det inget som en sådan ond smärta ska få vinna!

Nu har jag i alla fall tagit en värktablett och ska mysa ner mig framför tv:n tillsammans med familjen för att sätta på en film och mysa! Kvällens plugg är precis nerlagd, känner att efter nio idag kommer jag inte få in något mer! Kan nog vara så att kvällen igår blev lite för lång, pratade med K vääldigt länge inatt. Men det var det värt, det var länge ett tag sedan vi pratades vid. Vi hade mycket att berätta och han ger mig en speciell glädje!
.
Nog pratat nu, nu ska här mysas på riktigt ordentliget, lägga värmekudden på magen och ryggen blir perfekt! Om jag inte känner helt fel luktar det kladdkaka här, g o t t!
Trackback
RSS 2.0